Pozor na podvodné jednání

27.07.2015

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás upozornili na podvodné doručení, kdy se falešní kurýři vydávají za naše messengery. Podvodníci používají dokonce štítek na zásilky s naším logem panáka. Náš kurýr se vždy na vyžádání musí prokázat identifikační kartou.

Zvláště u placení dobírek dbejte prosím zvýšené opatrnosti. Tento týden jsme byli dokonce upozorněni na zásilku s falešným štítkem, na kterém je naše logo.

S podvodným doručením jsme se už setkali na podzim 2014 a v únoru 2015 si zákazník objednal přes Sbazar telefon. Po doručení však byl v balíčku místo telefonu kámen nebo jiná náhražka. Kurýr odkázal klienta na naši kurýrní službu MESSENGER. Ani v jednom z těchto případů však zásilku nedoručoval náš kurýr, podvodník pouze zneužil jména naší společnosti.

MESSENGER a.s. prohlašuje, že s tímto doručením nemá nic společného a žádá zároveň všechny klienty, aby při přebírání zásilek a zvláště plateb dobírek dbali zvýšené opatrnosti. Pozor, falešní kurýři mají na autech také falešné samolepky s logem naší společnosti. Náš kurýr se Vám prokáže identifikační kartou, převzetí zásilky vždy musí zákazník potvrdit do firemního přepravního listu a předání dobírky pak na firemní pokladní příjmové doklady s logem MESSENGER.

V případě nejasností kontaktujte prosím náš dispečink 220 400 000.