Pravidelná přeprava v dubnu se slevou 10 %

01.04.2015

Posíláte každý den balíčky na stejnou adresu Vašeho obchodního partnera nebo na poštu? Objednejte si pravidelnou přepravu. Pokud si ji u nás nastavíte tento měsíc, dostanete navíc 10% slevu!

Kurýr si zásilky vyzvedává automaticky. Nemusíte se obávat, že přepravu zapomenete objednat. Pokud potřebujete výjimečně zásilku zrušit, stačí nejpozději hodinu před plánovaným vyzvednutím zavolat na naši nonstop linku 220 400 000.

Co je to vlastně pravidelná přeprava?

  • má vždy stejnou adresu vyzvednutí a adresu doručení
  • velikost zásilky se nemění
  • čas vyzvednutí a čas doručení je také vždy stejný
  • přeprava se opakuje v pravidelném intervalu (jednou denně, každé liché úterý apod.)
Pro jaký typ zásilek se pravidelná přeprava hodí nejvíce?
  • objednávky denního svozu zásilek na poštu
  • přepravu interní pošty mezi pobočkami Vaší společnosti
  • pravidelný svoz mezi prodejnami
  • zásobování výdejních míst Vašeho e-shopu
  • každodenní doručení obědů z restaurace k Vám do firmy
Pro nastavení pravidelné přepravy stačí kontaktovat naše obchodní oddělení na e-mailu sales@messenger.cz nebo na telefonu 220 400 049.